ZWROTY

- Oferujemy 30-dniową gwarancję zwrotu na nowe produkty i pokrywamy koszty zwrotu (naszymi metodami i tylko na terenie Litwy).
- Towary zwracane muszą być nowe, a ich wygląd musi być niezmieniony, czyli nieużywane,  nieuszkodzone, nie zniszczone itp., w kompletnym zestawie i w oryginalnym opakowaniu.
- Jeśli korzystasz z usług poczty, zwracany przedmiot MUSI być dodatkowo zapakowany w to samo opakowanie, w którym zostały odebrany, lub w inne adekwatne opakowanie.
 
ZWROTY NA LITWIE
 
  • Zwrot za pośrednictwem paczkomatu DPD
Wypełnij online wniosek o zwrot poprzez swoje konto lub jako gość   i otrzymaj kod zwrotu SMS-em. Po przygotowaniu zwracanego towaru udaj się do dowolnej placówki DPD i użyj kodu zwrotu, aby łatwo zwrócić przesyłkę (jeśli etykieta nie wydrukuje się na miejscu - skontaktuj się bezpośrednio z DPD).
 
ZWROTY MIĘDZYNARODOWE
 
- Obecnie nie pokrywamy kosztów zwrotów dla naszych klientów zagranicznych. Możesz skorzystać z lokalnej poczty lub kuriera, aby odesłać przedmiot.
- Zdecydowanie zalecamy korzystanie z usługi śledzenia przesyłek i zachowywanie tych informacji pod ręką. Nie zapomnij poinformować nas wcześniej o swoim zwrocie drogą mailową. Zwróć na poniższy adres:
SNYKS
ul. Kolektyvo 15
Wilno LT-08314
Litwa
37067000919
 
- W przypadku zwrotu towaru spoza UE należy wyraźnie oznaczyć paczkę jako „ZWROT TOWARU” i upewnić się, że opcja „Zwrot towaru” jest zaznaczona na formularzu deklaracji celnej, aby zapobiec naliczeniu jakichkolwiek opłat importowych i podatków.
- SNYKS NIE ponosi odpowiedzialności za opłaty celne związane ze zwrotem towaru.